Grąžinimas

1. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. pašto adresu, o ši įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti per protingą terminą, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės.

2. Parduotuvės Sveikamada.lt Klientai turi teisę grąžinti prekę (atsisakyti sudarytos Sutarties) per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos. Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje nepažeistoje pakuotėje. 

4. Prekę(es) galima grąžinti per Omniva ir LP Express paštomatus.

4.1. Norėdami grąžinti prekę per Omniva paštomatus:

  Supakuokite grąžinamų batų dežutę(es) ir įdėkite į Omniva paštomatą.

            Gavėjas: Sveika Mada, Tel. +370 657 50511

            Paštomatas: Vilniaus MAXIMA Antakalnio paštomatas (Antakalnio g. 75A, Vilnius)

4.2. Norėdami grąžinti prekę per LP Express paštomatus:

   Supakuokite grąžinamų batų dežutę(es) ir išsiųskite žemiau nurodytu adresu:

            Gavėjas: Sveika Mada, Tel. +370 657 50511

            Paštomatas: Antakalnio g. 75A

  Apie grąžinamą prekę(es) praneškite Parduotuvei e.p.: info@sveikamada.lt Nurodykite užsakymo numerį, grąžinamų prekių pavadinimus arba kodus ir grąžinimo siuntos numerį.

5. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su natūraliu naudojamos prekės nusidėvėjimu ir aplinkos poveikiu. Garantija netaikoma:

    esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)

    esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)

    esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnašų; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)

6. Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalimi Parduotuvė prisiima atsakomybę, jeigu fizinis prekės defektas nustatomas per dvejus metus nuo prekės pardavimo Klientui dienos. Prašymas pašalinti trūkumą arba pakeisti ją kita gali būti pateiktas per vienerių metų ieškinio senaties terminą, skaičiuojamą nuo trūkumo nustatymo, tačiau Kliento pateikto Užsakymo senaties terminas nesibaigs anksčiau už pirmiau nurodytą terminą.

7. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, apie tai pranešama Parduotuvei e.p.: info@sveikamada.lt, pridedant defekto nuotrauką ir aprašant defekto ar trūkumo atsiradimo aplinkybes. 

8. Pranešdamas Parduotuvei apie nekokybišką prekę ar prekę, turinčią defektą ar trūkumų, Klientas gali prašyti sumažinti prekės kainą, pašalinti trūkumus arba pakeisti prekę kita arba atsisakyti sudarytos Sutarties. Visais atvejais (išskyrus kainos sumažinimo atvejį), Klientas įsipareigoja grąžinti prekę su Parduotuve sutartu būdu.

9. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Kliento prašymo gavimo dienos pateikti rašytinį atsakymą ir, prireikus, nurodyti pirkėjui galimus prekių keitimo ar grąžinimo būdus. 

10. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie prekės grąžinimą (Sutarties atsisakymą), bet ne anksčiau kaip prekė bus grąžinta Parduotuvei, grąžinti visas pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas dėl pirkėjo pasirinkto kito pristatymo būdo, nei Parduotuvėje siūlomas įprastas pigiausias pristatymo būdas).

10.1. Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos. 

10.2. Parduotuvė Klientui  grąžina sumokėtas sumas tuo pačiu mokėjimo būdu, kokį pasirinko Klientas, nebent Klientas davė aiškų sutikimą, kad pinigai jam (jai) būtų grąžinti kitu būdu ir dėl to jis nepatirs jokių išlaidų.

11. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, https://www.vvtat.lt/) arba į teismą.

12. Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą.
EGS platforma – paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.
EGS platforma prieinama adresu:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/